آشوری: ملی پوشان کاراته بوی قهرمانی می‌دهند

آشوری: ملی پوشان کاراته بوی قهرمانی می‌دهند

آشوری: ملی پوشان کاراته بوی قهرمانی می‌دهند,Federetion Of Shotokan Karate

آشوری: ملی پوشان کاراته بوی قهرمانی می‌دهند

به گزارش سایت فدراسیون کاراته محسن آشوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اردوی آماده سازی ملی‌پوشان طبق برنامه در حال اجرا است و خدا را شکر با حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همه چیز بر وفق مراد است. ما هیچ مشکلی نداریم و کارها روی روال انجام می‌شود. شرایط آنقدر خوب است و ملی‌پوشان آنقدر منظم و منسجم کار می‌کنند که با قطعیت می گویم از این ورزشکاران بوی قهرمانی در آسیا به مشام می‌رسد.

وی افزود: ملی‌پوشان با اشتیاق زیادی کار می‌کنند و وقتی این عشق و علاقه و جدیت را می‌بینم خوشحال می شوم. این تلاش‌ها آدم را به وجد می‌آورد که بهترین امکانات را برای آنها فراهم کند تا موفق شوند.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد اعزام‌های پیش روی فدراسیون و تیم ملی گفت: طبق برنامه‌ای که از قبل داشتیم حضور در سه مسابقه کاراته وان اندونزی، مسابقات غرب آسیا و مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان را مدنظر داشتیم که این اعزام‌ها انجام خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.

مدیر تیم های ملی کاراته ادامه داد: همزمانی این سه رویداد مهم باعث می‌شود تا نیروهای خودمان را تقسیم کنیم و نتوانیم بهره لازم را ببریم. اگر این سه مسابقه همزمان نبود قطعا کاراته ایران می توانست بهره‌برداری بیشتری انجام دهد.

آشوری در مورد عملکرد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هم گفت: این کادر هم با علاقه بیشتری نسبت به قبل کارش را دنبال می‌کند و آنها هم دنبال کسب موفقیت هستند.


نظرات شما عزیزان:

ski
ساعت10:58---11 خرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

11:57شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب